Aerolinky / Ryanair / Reklamácie letov u Ryanair, odškodnenie a kompenzácia

Logo RyanairRyanair

FR
Bratislava

Reklamácie letov u Ryanair, odškodnenie a kompenzácia

Neboli ste spokojní so službami spoločnosti Ryanair? Spoločnosť Ryanair môžete kontaktovať niekoľkými spôsobmi. Spoľahlivým spôsobom podania sťažnosti je vyplnenie on-line formulára, na ktorý by ste mali dostať odpoveď do desiatich pracovných dní.

Podať reklamáciu môžete prostredníctvom e-mailu: customerqueries@ryanair.com.

Sťažnosť môžete podať aj telefonicky, a to prostredníctvom linky "služby zákazníkom". Tá je k dispozícii len v angličtine +44 1279358438 (po-pia: 9:00-19:00, so: 9:00-18:00, ne: 10:00-18:00). Ďalšie informácie týkajúce sa sťažností nájdete na webovej stránke.

Ak riešite odškodnenie za meškanie letu, musíte vyplniť tento online formulár a počkať, kým vás letecká spoločnosť kontaktuje.

Oneskorený let u Ryanair

Ak váš let na letisku odletu mešká 2 hodiny alebo viac, máte nárok na bezplatné občerstvenie. Letecká spoločnosť vám zvyčajne vystaví poukážku na určitú sumu (v závislosti od dĺžky meškania), ktorú si môžete uplatniť priamo na letisku.

Ak váš let mešká viac ako 3 hodiny, máte nárok aj na finančnú náhradu. Jej výška sa líši v závislosti od vzdialenosti medzi oboma letiskami. Nárok na kompenzáciu máte len v prípade, že za meškanie môže letecká spoločnosť. Ak sú letiská vzdialené do 1 500 km, patrí vám odškodné vo výške 250 EUR.

Zrušený let u Ryanair

Ak let zruší letecká spoločnosť Ryanair, máte nárok na vrátenie peňazí v plnej výške (musíte požiadať online) alebo na bezplatnú zmenu letu na nový čas/dátum.

Okrem toho, ak let zruší letecká spoločnosť menej ako 14 dní pred odletom, môžete mať za určitých podmienok nárok na finančnú kompenzáciu až do výšky 600 EUR. Svoju žiadosť môžete dať posúdiť jednej z online leteckých právnych agentúr.

Žiadosť o odškodnenie

Ak riešite odškodnenie za meškanie/zrušenie letu, musíte vyplniť tento online formulár a počkať, kým sa vám ozve letecká spoločnosť.