Odbavenie u Wizz Air
Odbavenie online
Online odbavenie je k dispozícii 30 dní až 3 hodiny pred plánovaným odletom, ale len v prípade, že ste si k letenke zakúpili konkrétne miesto. Ak ste si miesto nezakúpili, môžete sa odbaviť najskôr 24 hodín pred odletom.
Online odbavenie je možné vykonať dvoma spôsobmi:
- Priamo na webovej stránke spoločnosti Wizz Air (wizzair.com), kde sa prihlásite do svojho profilu, vyplníte požadované informácie a vygenerujete si palubný lístok. Ten je potom potrebné vytlačiť (možno aj čiernobielo) a predložiť pri odletovej bráne.
- Druhým spôsobom je odbavenie v mobilnej aplikácii Wizz Air (Google Play pre Android, App Store pre iOS) pre smartfóny. V aplikácii je potrebné vyplniť požadované údaje a vygenerovať palubný lístok (vo forme čiarového kódu). Ak máte pripojenie na internet, nemusíte palubný lístok tlačiť, stačí ho predložiť v mobilnej aplikácii.
Pri cestovaní v rámci Schengenského priestoru nie je potrebné počas online odbavenia uvádzať žiadne údaje týkajúce sa cestovných dokladov.
Odbavenie na letisku
Odbavenie na letisku je možné len za poplatok 13 EUR. Začína dve hodiny pred odletom a odbavovacia prepážka sa zatvára 40 minút pred odletom. V niektorých prípadoch môžu byť odbavovacie pulty zatvorené až 1 hodinu pred odletom. Ak ste si zakúpili letenku Wizz Go, Wizz Plus & Flex, môžete sa na letisku odbaviť bez ďalších poplatkov.
Výber sedadla
Počas nákupu leteniek aj online odbavenia máte možnosť si za poplatok zaobstarať konkrétne sedadlo. V prípade, že žiadne konkrétne sedadlo rezervovať nechcete, môžete tento krok preskočiť a nechať si zadarmo prideliť náhodné sedadlo.
Pokiaľ cestujete vo viacerých ľuďoch, pripravte sa na to, že vás letecká spoločnosť zámerne rozsadí. V tomto prípade si môžete zakúpiť konkrétne sedadlo alebo službu sitting together.
Pokiaľ cestujete s dieťaťom do 14 rokov, je nutné si priplatiť za výber sedadla, aby dieťa sedelo vedľa dospelej osoby.