Reklamácie a odškodnenie u TAP Portugal
Neboli ste spokojní so službami spoločnosti TAP Portugal? Ak sa vyskytnú problémy spôsobené spoločnosťou, máte právo na postup podávania sťažností. Pravidlá odškodnenia nájdete v nariadení EÚ 261/2004, ktoré sa vzťahuje na všetky lety európskych leteckých spoločností.
Právo na odškodnenie u spoločnosti TAP Portugal máte napríklad vtedy, ak je váš let zrušený s menej ako 7-dňovým predstihom a do cieľovej destinácie dorazíte s viac ako 2hodinovým meškaním. O probléme musíte leteckú spoločnosť informovať telefonicky alebo vyplnením jej reklamačného formulára. Ak sa batožina počas letu poškodí alebo stratí, kontaktujte pracovníka pozemného personálu priamo na príletovom letisku.
Ak váš let mešká alebo je zrušený, môžete mať právo na kompenzáciu.